spelfrossa

Direktlänk till inlägg 14 februari 2015

Välkommen till SpelFrossa!

Av Kristoffer - 14 februari 2015 12:29

I denna blogg kommer jag skriva om allt som har med spel att göra, både retro och nya/kommande spel och konsoler.

I dagsläget driver jag en spelsida på Facebook som heter "SpelFrossa/för oss med spel på hjärnan!" Gruppen har nu 399 medlemar och växer med jämna mellanrum. För er som älskar spel är detta alttså en sida för er, och när 500 medlemar är nådda kommer jag fixa ett litet event :)


Många frågor kommer säkerligen dyka upp här som ni läsare gärna får svara på och disskutera. Dock vill jag ej skapa debattkrig mellan dessa "fanboys" så jag kommer undvika frågor om vilken konsol som är bäst. Som hardcore gamer kan jag säga att jag gillar alla konsoler, oavsätt grafik och FPS.


Med det sagt, välkommen att besöka denna sida och min Facebooksida på https://www.facebook.com/groups/SpelFrossan/

 
 
Oslofru

Oslofru

16 februari 2015 09:40

Så kul, lycka till med bloggandet ;D

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards